IQ Blog! » Promotii » Catalog »
Acasa  >  Link-uri IQ  >  Intrebari frecvente

Intrebari frecvente



1. Cum gasesc produsul? Navigarea prin portofoliul online este simpla si se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate in meniul principal. Daca nu identifici produsul urmarit in cadrul listei afisatese poti aplica filtrele disponibile in stanga ecranului pentru a restrange aria cautarii in functie de caracteristicile relevante listate. De asemenea poti ajusta modul de afisare conform preferintelor tale, acesand varianta LIST si varianta GRID. Daca stii partial sau complet denumirea ori codul produsului, poti utiliza si motorul de cautare prezent in antetul fiecarei pagini. Uneori va fi nevoie sa incerci mai multi termeni de cautare pentru a ajunge in zona de interes dorita. In pagina produsului poti verifica toate informatiile despre caracteristicile acestuia, pret, disponibilitatea in stoc si un termen de livrare estimat sau poti sa-l compari cu alte produse similare.
2. Cum cumpar?  Poti cumpara produse de la IQBox in 2 moduri: - Online, de pe site. - Direct din magazin, vezi lista magazinelor aici. Procesul de cumparare online este format din 5 pasi: 1. Te inregistrezi. 2. Iti alegi produsul. 3. Adaugi produsul in "Cosul meu". 4. Alegi modalitatea de plata. 5. Finalizezi comanda. 3. Cum platesc? Poti sa platesti produsele prin una dintre urmatoarele modalitati: In numerar, la livrare (sistem ramburs). Online, prin card. Informatiile tale nu sunt stocate pe serverele www.iqbox.ro. Banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile tale, iar ele iti ofera o garantie totala. Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale Plata in rate fara dobanda, online, prin intermediul cardului de credit CardAvantaj emis de Credit Europe Bank. Prin transfer bancar. Daca preferi aceasta modalitate de plata, te rugam sa ne anunti iar un reprezentant IQBox se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata, etc.) astfel incat comanda ta sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore. 4. Stoc si livrare Produsele cuprinse in comanda acceptata plasata pe site-ul www.iqbox.ro se livreaza in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Comenzile ce se inregistreaza pe www.iqbox.ro se proceseaza in fiecare zi de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 - 16.00. Daca se plaseaza vreo comanda in afara acestor intervale, aceasta va fi prelucrata in prima zi lucratoare. Disponibilitate stoc In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.  In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt: In stoc - produs in stocul IQBox, mai mult de 3 bucati disponibile. In stoc furnizor - produsul poate fi expediat in 48 ore de la comanda. Termenul exact va fi comunicat telefonic dupa ce plasati comanda. Stoc limitat - cantitate limitata, mai putin de 3 bucati disponibile. Acceptarea comenzii va fi comunicata telefonic dupa ce plasati comanda. La comanda - Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari la telefon 0784IQIQIQ (0784474747) sau pe email suport@iqbox.ro. Indisponibil – produsul nu se afla in stocul IQBox si nu exista data estimata de reintrare in stoc. Livrare Comenzile "In stoc" si "Stoc limitat" confirmate de catre consultantul de vanzari vor fi livrate in mod normal in 24 de ore sau in maxim 48 de ore, in functie de locul de depozitare a produselor. Data livrarii se va calcula dupa cum urmeaza: de la momentul receptionarii in contul IQBOX.ro SRL a platii integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar. de la momentul confirmarii comenzii de catre consultantul de vanzari pentru plata la livrare sau plata cu card. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective. 5. Garantia Toate produsele comercializate pe site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre IQBox. In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre IQBox iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie. Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala. Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau IQBOX.ro SRL, produsele sunt garantate impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie. Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la sediul IQBOX.RO SRL, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor si garantia in original, pentru produsele care au venit insotite de garantie comerciala. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL IQBox.ro (prin email suport@iqbox.ro), specificand exact care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.