IQ Blog! » Promotii » Catalog »
Termeni Legali


Bine aţi venit şi mulţumim pentru accesarea magazinului  WWW.IQBOX.RO 

 

CONDIŢII GENERALE

Site-ul IQBOX.RO este un magazin online administrat de SC IQBOX.ro SRL, identificată prin CIF : RO17141560, cu sediul în Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, nr. 32A, etaj 4, sector 1, Bucureşti, 011055 Tel: 021 313 99 92 Fax: 021 313 99 95.

Accesarea, vizitarea şi/sau achiziționarea de produse de pe www.iqbox.ro implică acceptarea termeniilor şi condiţiilor site-ului, enumerate mai jos. Pentru a fi informat despre condițiile de utilizare ale acestui site vă rugam să parcurgeți toate secțiunile următoare.

SC IQBOX.ro SRL își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. De asemenea, SC IQBOX.ro SRL își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni și erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, sau erori ale produselor software. Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate. Tot conținutul site-ului WWW.IQBOX.RO este proprietatea SC IQBOX.ro SRL și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul scris al SC IQBOX.ro SRL a oricăror elemente regăsite în site, chiar dacă aceste elemente poartă marcaje de protecție, atrage dupa sine consecințele prevăzute de legislația în vigoare.

SIGURANŢĂ

Site-ul IQBOX.RO foloseşte protocolul SSL (Secure Sockets Layer) pentru tranzacționare on-line securizată. În acest fel toate informaţiile cu caracter personal, cum ar fi numărul cardului de credit, numele şi adresa, devin criptate, astfel încât să nu poată fi citite sau modificate în timpul transferului prin Internet.

Protocolul SSL reprezintă standardul internaţional pentru securitatea on-line (site-uri web), pentru utilizatorii de internet, precum şi pentru criptarea de date între utilizatorii reţelei şi servere de rețea (servere web). Prin comunicaţiile criptate SSL toate informaţiile transmise între client şi server sunt criptate de către software-ul de trimitere şi decriptate de către software-ul receptor, protejând astfel informaţiile cu caracter personal în timpul transmiterii. În plus, toate informaţiile trimise cu protocolul SSL sunt protejate printr-un mecanism care verifică automat dacă datele au fost modificate în timpul transportului.

CONFIDENTIALITATE

SC IQBOX.ro SRL respectă legile în vigoare privind confidențialitatea datelor. SC IQBOX.ro SRL se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului, oferta și politica firmei. IQBOX.RO nu incurajează SPAM-ul, nu furnizează datele dvs. de contact unor terți (persoane fizice sau juridice), nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site.

Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.iqbox.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta să fie ștearsă din baza de date a www.iqbox.ro. Pentru a șterge informațiile furnizate de dvs. din baza de date, este de ajuns să ne contactați și să cereți acest lucru prin fax sau e-mail.

SC IQBOX.ro SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderi de informații datorate erorilor, acțiunilor unor terțe persoane sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce găzduiește site-ul WWW.IQBOX.RO .

PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru ca experiența dvs. pe site-ul WWW.IQBOX.RO să fie completă și pentru a face posibilă expedierea și livrarea comenzilor plasate, trebuie să fiți de acord ca SC IQBOX.ro SRL să colecteze și să prelucreze datele înscrise conform cerințelor Legii nr. 677/2001 și ale Legii nr. 506/2004.

SC IQBOX.ro SRL este înregistrată și avizată de către ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de înregistrare 18111.

Furnizarea datelor dumneavoastră este obligatorie, acestea fiind necesare onorării comenzii. Refuzul dumneavoastră determină imposibilitatea plasării pe acest site a comenzii dvs. și a prelucrării ei.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată către sediul SC IQBOX.ro SRL. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției. Datele dumneavoastră nu vor fi transferate în altă țară.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

FACTURAREA COMENZILOR

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. SC IQBOX.ro SRL va emite o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Dumneavoastră, în calitate de cumpărător, aveți obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

PRETURI SI INFORMATII DESPRE PRODUSE

Toate prețurile prezentate în cadrul magazinului online IQ BOX includ TVA (24%) și Timbrul Verde. Prețurile nu includ tariful de transport, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către reprezentantul  IQBOX.RO.

Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, nu ne asumăm responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

De asemenea, specificațiile tehnice ale produselor pot fi modificate fără o notificare prealabilă.

Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online IQ BOX cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin accesorii, aspect, etc.).

PLATA

Produsele comandate din magazinul online IQ BOX pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora.

IQ BOX își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de IQ BOX pe baza comenzii dumneavoastră  (disponibilitate “stoc la comanda”). În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:    

  • în numerar, la livrare (sistem ramburs)  
  • online, prin card
  • prin bancă: dacă preferați această modalitate de plată, vă rugăm să ne anuntați iar un reprezentant IQ BOX se va ocupa de toate detaliile (factura proformă, confirmare plată, etc.) astfel încât comanda dvs. să fie livrată în cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai după intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plății poate dura între 24 și 48 de ore.  
  • plata în rate fără dobândă online, prin intermediul cardului de credit CardAvantaj emis de Credit Europe Bank

 

În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmată de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate oferite de platforma paysafe.crediteurope.ro. Nici o informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele IQ BOX. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătură. Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plățile cu cardul nu este perceput nici un comision suplimentar Cumpărătorului.

LIVRAREA COMENZILOR

Produsele cuprinse în comanda acceptată plasată pe site-ul www.iqbox.ro se livrează în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României.

Comenzile ce se înregistrează pe www.iqbox.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 16.00. Dacă se plaseaza vreo comandă în afara acestor intervale, aceasta va fi prelucrată în prima zi lucrătoare. Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Disponibilitate stoc  

În lista de produse a fiecărei categorii sau în pagina fiecărui produs sunt afișate informații privind stocurile disponibile. Informațiile se referă strict la stocul din depozitul propriu și sunt actualizate în timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricând pe parcursul procesării comenzii.
Fiecare comandă va fi confirmată telefonic de către consultantul de vânzări înainte de a fi onorată.

Livrare

Comenzile în stoc și stoc limitat confirmate de către consultantul de vânzări vor fi livrate în mod normal în 24 de ore sau în maxim 48 de ore, în funcție de locul de depozitare a produselor .

Data livrării se va calcula după cum urmează:

  • de la momentul recepționării în contul SC IQBOX.ro SRL a plății integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar;
  • de la momentul confirmării comenzii de către consultantul de vânzări pentru plata la livrare sau plata cu card.

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective

IQ BOX va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.

În absența oricăruia dintre aceste documente trebuie să ne notificați prin email la  suport@iqbox.ro în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care curierul nu vă găsește la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat către IQ BOX, care va anula comanda. Comanda respectivă poate fi replasată, urmând să suportați costurile unei noi livrări.

 

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Consultantul de vânzări vă va anunța termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu este acceptat, comanda va fi anulată, iar SC IQBOX.ro  SRL va restitui sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către dumneavoastră, în calitate de cumpărător, sunt eronate sau incomplete, reprezentantul IQ BOX va încerca stabilirea unui nou termen de onorare a comenzii, de maxim 3 zile lucrătoare.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de SC IQBOX.ro SRL) și a efectuării plății aferente integrale. SC IQBOX.ro SRL nu poate autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm să se refuze recepţia lor şi să se semnaleze acest incident imediat prin telefon la 0784IQIQIQ (0784474747) sau prin email lasuport@iqbox.ro.

Sesizările referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se pot face și în momentul livrării prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt  nule și nu pot fi luate în considerare.

Tariful de transport: 

GRATIS - pentru comenzile de peste 100 RON; 

12 lei (TVA inclus) - pentru comenzile cu valoare totala sub 100 RON.

 

GARANȚIE

Produsele cumpărăte prin intermediul site-ului  WWW.IQBOX.RO sunt noi și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.

Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau SC IQBOX.ro SRL, produsele sunt garantate împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 24 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, ne rezervăm dreptul de a solicita plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

SC IQBOX.ro SRL declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online IQ BOX respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003. De asemenea,  declară că echipamentele electrice și electronice pe care le comercializează respectă cerințele normativelor europene 72/23/EEC și 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizării substanțelor periculoase în echipamentele electrice și electronice, precum și prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deșeuri de echipamente electrice și electronice.

Produsele care urmează a fi schimbate/returnate în perioada de garanție se trimit la sediul SC IQBOX.ro SRL, însoțite de o copie după factura care atestă cumpărarea lor și garanția în original, pentru produsele care au venit însoțite de garanție comercială. Trimiterea produselor defecte se face DUPĂ ANUNȚAREA PREALABILĂ A UNUI REPREZENTANT AL IQ BOX (prin e-mail suport@iqbox.ro), specificând exact care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclamă în momentul efectuării recepției. Prin DEFECT VIZIBIL se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitoare la acest tip de defecte nu va fi luată în considerare. Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

SC IQBOX.ro SRL este exonerat de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauză au fost manevrate sau depozitate în mod necorespuzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, montate greșit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natură sau au intrat în contact cu substanțe a căror folosire nu este necesară în procesul de înlocuire/montare. SC IQBOX.ro SRL este de asemenea exonerat de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsul a fost utilizat/ manevrat în mod necorespunzător, indiferent dacă SC IQBOX.ro SRL a adus sau nu la cunoștință beneficiarului condițiile în care se acordă garanția pentru reparație. Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.

RETUR

În calitate de client aveți dreptul de a returna produsele achiziţionate, fără penalităţi sau explicaţii, în condiţiile în care restituirea se va face în 10 zile de la data primirii comenzii. Se ia în considerare data la care s-a acceptat şi semnat de primire pentru comandă. În acest caz clientul suportă costurile de transport pentru returnarea produselor. Restituirea se acceptă doar dacă produsele sunt în aceeaşi condiţie în care au fost recepţionate, în ambalaj nedesigilat şi împreună cu factura fiscală, chitanţa şi restul actelor ce însoțesc pachetul. Pentru evitarea inconvenientelor se recomandă inspectarea produselor în timpul recepţiei de la curier în scopul de a detecta orice defect vizibil (ex: produs greşit). În condiţiile în care doriţi returnarea produselor comandate de pe www.iqbox.ro, adresa de restituire este: 

Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, nr. 32A, etaj 4, sector 1, Bucureşti.

 

După recepţionarea produselor şi verificarea de către personalul IQ BOX (3-5 zile lucrătoare), rambursarea dvs. va fi procesată şi efectuată în termen de maxim 30 zile lucrătoare. Costurile de transport pentru returnare vor fi deduse din rambursare.

Termenii și condițiile prezentate respectă legislația în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

Date de care trebuie ținut cont atunci când se returnează produsele comandate:

Contravaloarea transportului produselor către SC IQBOX.ro SRL va fi suportată de client;

Produsele trebuie să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar în ambalajul original fără a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

În situația în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat;

În cazul telefoanelor mobile, acestea nu au voie să fie folosite (deschiderea telefonului duce la uzarea aparatului); bateria, în cazul în care aceasta nu este montată deja în aparat de producător, nu are voie să fie desigilată și montată în aparat. Telefoanele mobile, gadget-urile sau orice alte produse care conțin accesorii, se returnează doar în cazul în care sunt în aceeași stare și trebuie să fie complete, trebuie să conțină toate accesoriile cu care au fost livrate și în aceeași stare (fără modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.) în care au fost recepționate, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără obligativitatea invocării vreunui motiv.

Pentru returnare, telefoanele mobile și produsele trebuie să fie în aceeași stare ca la achiziționarea/primirea lor. Orice semn de uzură existent pe ambalaj/produs atrage anularea dreptului de returnare.

În cazul tuturor materialelor perisabile/consumabile, folosirea lor (fie și numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor.

Alte date specifice privitoare la situația și starea produselor se pot obține contactându-ne online sau prin e-mail/telefon.

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.

Excepție de la returnare: produsele achiziționate de persoane juridice, produsele aduse pe comandă specială (care nu sunt în mod uzual în stocul iqbox.ro, produse cu statut disponibilitate stoc “la comandă”) și produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci când:

Produsul sau ambalajul prezintă urme de uzură (modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, etc.)

Produsul a fost folosit intensiv (de ex. dacă telefonul mobil nu mai are toate țiplele de securitate, dacă telefonul a fost utilizat pentru convorbiri, dacă acumulatorii prezintă urme de folosire pe contacte, etc.)

În baza unui raport de evaluare, se pot returna și produsele considerate folosite, la preț redus, cu acordul ambelor părți. Raportul este întocmit de un reprezentant al SC IQBOX.ro SRL. Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate, transmisă pe adresa suport@iqbox.ro. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă SC IQBOX.ro SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Forța majoră și litigiile

SC IQBOX.ro SRL nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat:
a) cataclisme naturale
b) razboi, ostilitati( declarate sau nu), invazii, embargo etc
c) rebeliune, revolutie, insurectie militara, razboi civil
d) orice alta autoritate care impiedica de la executarea obligatiilor
e) probleme tehnice neprevazute care nu tin de controlul SC IQBOX.ro SRL
Eventualele litigii apărute vor fi rezolvate pe cale amiabilă, apelând numărul 021.3139992 sau 0784IQIQIQ (0784.47.47.47) iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instanțele judecătorești competente de pe raza municipiului București.

Bucuraţi-vă de produsele comercializate de WWW.IQBOX.RO și spor la cumpărături!